2015. augusztus 7., péntek

Random ajánló #1

Minden pénteken valami random. Hogy a hétvége ne maradjon el ajánló nélkül. Legyen az film, étel, program, vagy csak valami szimpla dolog.

(Ez itt nem a reklám helye, de ami jó, az jó.)


Oh, szent képgyűjtemények bibliája! Persze, ott a Tumblr meg a Weheartit is, amik szintén nagyon jó oldalak, de én valamiért Pinterest-mániás vagyok. Ez van.

(Ennek egyébként készült egy magyar koppintása is, a tuzd.be nevű oldal, de annyira nyilvánvaló módon másolták az eredeti képmegosztót, hogy már nem is él a site.)

Szóval: miért olyan jó móka a Pinterest? Nehogy azt higgyétek, hogy majd gyorsan átpörgetitek az oldalt és kész! Ugyanilyen naiv voltam én is, amíg nem szembesültem azzal, hogy minden este órákat ülök előtte, és csak jönnek a képek és jönnek… mikor fogynak már el ezek?! Hát soha. És ez baj? Dehogy!



A Pinterestben az a jó, hogy ha éppen semmi érdekes nincs a Facebookon (szerencsére gyakran előfodul) vagy az Instagramon, és az e-maileket is rég átfutottuk, nagyon jó időtöltés tud lenni.

Hogy miért? Mert rendkívül sok ötletet ad. Inspirációszerzésben a legjobb, és ha tetszik egy kép, és szeretnénk megtartani, nem kell lementeni gépre vagy tabletre, mert saját profilon belül elmenthetjük, és még rendszerezhetjük is a kitűzött képeket. A Pinterest pedig okos, és ha követjük mások profilját vagy tábláit (ezek azok a csoportok, amikbe rendszerezzük a képeket), az oldal azokat a tartalmakat fogja nekünk mutatni, amik az érdeklődési körünkbe tartoznak. Így például, ha valaki rákeres a „cute animals” kifejezésre, és netalán még táblára is tűz néhány fotót, ne csodálkozzon, hogy a következő belépés alkalmával cipősdobozokban gubbasztó kismacskákkal lesz tele a Pinterest-fala.

Napindítónak nagyon jó, én sokszor ezzel kezdem a reggeli „megnézemmitörténtamígaludtam” perceket. Így például ötletet adhat, mit vegyek fel aznap, milyen ételt egyek vagy főzzek, mit rajzoljak, vagy egyszerűen csak színesebbé teszi a reggelt. És mosolyogva kezdem a napomat, hála egy hatalmas szemekkel gubbasztó szőrgombolyagnak egy szétmarcangolt cipősdobozban…

U.i.: Ha érdekel Titeket, nekem is van Pinterest oldalam, amit az oldalsáv tetején található ikonnal érhettek el, vagy egyszerűen kattintsatok ide.


Jó hétvégét Mindenkinek!


2 megjegyzés:

  1. Jaj, én is Pinterest függő vagyok, évek óta használom, nagyon jó! Egyszerűen annyi jó dolgot lehet ott találni, csak az a baj, hogy nincs az az idő és pénz mennyiség, hogy az összes receptet és kreatív DIY-et kipróbáljam. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, és annak reményében, hogy majd egyszer biztos megfőzöm ezt a guszta minestrone levest, kitűzöm egy táblára... hát persze, majd egyszer... :D Sebaj, azért jó látni, hogy gyarapszanak az inspirációk a különböző táblákon. ^_^

      Törlés