2016. március 21., hétfő

Inspiráció a hétre #16

Vagyis ami tervben és hangulatban van!


Outfit


Még mindig lezser hangulatban vagyok, a bakancsot egyszerűen nem lehet megunni! Most pedig már a napsugarak is előjönnek, úgyhogy nagyon menő az összhatás a napszemüveggel, a ballonkabáttal és a fűzős bakanccsal!


Style


A múlt héten beléptem az egyik drogériába, és majdnem felvásároltam az egész rúzskollekciót... Jó, csak viccelek, de majdnem. Most megint rúzsmánia tört rám, úgyhogy vettem két élénk árnyalatot, és egy ilyen visszafogott rózsa árnyalatút is, munkába.


Csak úgy


Istennőm! Komolyan. Diane Kruger az egyik kedvenc színésznőm, aki nem mellesleg remek stílusérzékkel van megáldva, egy igazi Chanel-lány. A Becstelen Brigantyk is megvan? Én akkor szerettem bele ebbe a Fedora kalapba, amikor Bridget von Hammersmark betipegett a színre, és levett minden nácit a lábáról... amíg aztán ők tették vele pontosan ugyanezt, csak szó szerint...


Terülj, terülj...


A héten édesapámnak és a bátyámnak is lesz névnapja, na meg itt a Húsvét, úgyhogy nagyüzemi sütisütésnek nézünk elébe. Szerencsére jönnek hozzánk kiskukták, akik majd segítenek, hogy a munkafolyamat minél jobban és gyorsabban menjen. :)


Esti mese


Pat Conroy - Hullámok hercege

Igaz, hogy ezt a könyvet már vasárnap befejeztem, de úgy döntöttem, hogy a héten nem kezdek bele új könyvbe (vagy folytatom a már elkezdetteket). Nem gondoltam volna, hogy ilyen hatással lesz rám a Hullámok hercege, és ha a külseje alapján kellett volna választanom, akkor soha ki nem nyitnám. Hát igen, a borító csalóka, azt hinnétek, hogy egy csöpögős-romantikus ponyváról van szó... Pedig ez kőkemény dráma, ami mélyen megérint, és sokáig a hatása alatt maradsz. Valószínűleg megnézem a filmet is, lelkiekben megpróbálok felkészülni... bár erre nem igen lehet...

Jó ebédhez szól a...


"Radioactive" Imagine Dragons (ft. The Macy Kate Band & Kurt Schneider)

Ismét egy Kurt Hugo Schneider remekmű, ami persze nem csak az ő érdeme, de ez igazából mindegy is. A lényeg, hogy imádom ezt a számot!


Szép hetet Mindenkinek! <3

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése