2016. január 11., hétfő

Inspiráció az évre - 2016

Igyekszem minden hétfőn egy inspirációs bejegyzéssel indítani, ami egyben erőt és motivációt ad az elkövetkezendő hét naphoz. Most 366 naphoz (szökőév, hoppá!) kell ez a motiváció.

Nem szokásom újévi fogadalmakat tenni, és most se fogok. Viszont az inspirációban, és a motiváció erejében rendíthetetlenül hiszek! Minden év december 24-én este, amikor este lefekszem, és a karácsonyfa fényei még bevilágítanak a szobába, átpörgetem a fejemben az elmúlt egy évet. Nem tudom, talán a Szenteste hangulata teszi, de ilyenkor elgondolkozom, mi volt jó, mi volt rossz, mit értem el, és mit szeretnék még elérni, miben szeretnék javítani, fejlődni, és hogy mennyi lépést kell még megtennem ahhoz, hogy elérjem az álmaimat.

Összeszedtem tehát, mik azok a dolgok amiket elterveztem, és már folyamatban is van a megvalósításuk!

2016-ra fel!


Utazás


Nagyon szeretném bejárni a világot, nyilván bizonyos keretek között maradva. Először kicsiben kezdem, aztán jönnek nagyok, de arra még kell pár évet várni. Így most elsősorban a környező országok között nézelődtem, mint lehetséges úti célok. Európa telis-tele van csodálatos helyekkel, amelyekben a történelem, a kultúra és a hazaszeretet mellett ott vannak a király street food helyek, a legjobb pubok, na meg a rengeteg kirándulóhely, amely csak arra vár, hogy felfedezzék. És ha már itt tartunk...


Túrázás, kirándulás


Természetközeli embernek tartom magam, és tudom, hogy néha igazán csak az kell, hogy kint legyek, csendben, ahol még a gondolataim is lenyugszanak. Régebben imádtam túrázni, a legkedvesebb családi nyaralásaim is azok, ahol a legtöbb időt a zöldben, a tiszta levegőn töltöttük. Kempingezni pedig az egyik legkirályibb dolog a világon! A tél vége felé első dolgom lesz beszerezni egy strapabíró túracipőt, aztán irány Magyarország! Először a lakóhelyemhez legközelebb eső túraútvonalakat tervezem végigjárni, aztán jöhetnek hazánk legszebb kirándulóhelyei! Az biztos, hogy a nyári hétvégéimen nem fogok unatkozni!


Edzés


Augusztus óta igyekszem odafigyelni a heti rendszeres testedzésre, mert meguntam, hogy állandóan hízok és fogyok felváltva. Egészen eddig hosszabb-rövidebb időszakokban végeztem az otthoni tornát, most viszont egy jó kis edzéstervet állítottam fel, a jobb időbeosztás érdekében. A karácsonyi plusz kilók máris lementek, de az étkezésemre is nagyobb figyelmet fordítok. A hasizmom még nem olyan, mint a képeken, de egyre szebb az összkép, remélem bikiniszezonra teljesen elégedett leszek!
(ja, és nem utolsó sorban élvezem is az edzést, de nagyon!)


Egy fűzős vallomásai


Több, mint egy éve volt, hogy elkezdtem írni a gerincferdülésemről, és azóta is nagyon szeretek erről a témáról publikálni. Hihetetlen, hogy eleinte mennyire nehéz is volt ez... Nektek is rengeteget köszönhetek, a sok üzenet, a kommentek, a visszaigazolások, a sok-sok biztató és kedves szó amit Tőletek kaptam rengeteg erőt adott! Rendkívül hálás vagyok ezért, és továbbra is törekszem arra, hogy egyenesbe jöjjek! Két fotózást is végigcsináltam fűzőben, de szeretném idén megmutatni még több képben, hogy nem is olyan rossz dolog korzettesnek lenni! Majd meglátjátok! ;)


Karrier


Három hónapja dolgozom életem első igazi munkahelyén, amit imádok, és már most rengeteget fejlődtem! Sok minden van még, amit a foglalkozásomról tudnom kell, és most jöttem csak rá igazán, hogy az egyetemen hiába vernek minden a fejembe, az ember igazán a munkahelyén tanulja ki a szakmáját! Mindemellett az angol tanulást is erősebbre fogtam, hogy a nyelvvizsga után egy szakmai nyelvvizsgát is tehessek. Ami pedig az irodai outfiteket illeti, nos, azt hiszem, kezdek blézer mániás lenni... Igaz, hogy nem a ruhától leszek jobb szakember, de az, hogy minden nap munkára készen és csinosan öltözöm fel, ad egyfajta magabiztosságot, ami a teljesítményemen is meglátszik!


Írás


A blogon való írás tette ki tavaly a leginspirálóbb elfoglaltságomat, és egyben életem értelmét, az írás szeretetét is itt élveztem ki. Nagyon kevesen tudják, hogy valójában milyen terveim vannak ezzel már vagy 12 éve, de annyit elmondhatok, hogy lapul néhány regény-kezdemény a tarsolyomban! :) 2016-ban jobban rámegyek erre a témára, mert a legfőbb álmomat sosem fogom feladni! Persze a blogot se hanyagolom, rengeteg ötletem van, és a löket is megvan, úgyhogy nem maradtok nélkülem idén sem, bwahahaha.


Rajzolás


Egyre jobban megy ez drágáim, egyre jobban... A rajzolás rendkívül megnyugtat, és a végeredmények is egyre pöpecebbek, hiszen csak gyakorlás kérdése az egész! Idén is szeretnék új dolgokat kipróbálni, és már kezd kirajzolódni a stílusom, aminek nagyon örülök! Természetesen ez az elfoglaltságom megmarad hobbiként és léleksimogató tevékenységként, amire nem kell rágörcsölni. Szívből ajánlom nektek is!


DIY


Az egyik szekrényem alján DIY-ra váró ruhadarabok, anyagok, kellékek várják, hogy valami szépet és hasznosat varázsoljak belőlük! Régebben sokat varrtam, idén újra visszatérek ehhez az elfoglaltságomhoz, már amennyire időm engedi. Ezeket a blogon is szeretném dokumentálni, remélem ez is összejön majd 2016-ban!


Kívánom, hogy legyen csodálatos évetek, és mert az írásban amúgy is szeretem "kinyitni a számat", hát csak annyit, hogy remélem, 2016 is olyan fasza év lesz, mint a tavalyi! ;)

Szeretettel ölel,



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése