2016. január 18., hétfő

Inspiráció a hétre #13


Vagyis ami tervben és hangulatban van!


Outfit


Nem, nem viccelek... Gondoltam, teszek ide egy fancy képet a Frozenes Elzáról vagy mittudomén... Gyerekek, reggel fél 7-kor bitangpusztulatos hideg van kint! A januárt és a februárt amúgy se szeretem, de hogy még az irodában is pléddel kell körbetekernem magam, az már kész összeesküvés... nem, nem úgy, ahogy a képen, csak úgy kulturáltan az ölemben, szépen kisimítva...
A telet nem nekem találták ki...


Style


Az megvan, hogy ha kabáton kívül van a hajad, akkor 5 másodpercenként szedegeted a szádból meg a szemedből, ha meg kabát alatt, akkor meg hülyén nézel ki sapkában? Na ugye, hogy ugye...


Body


A planking nagyon jót tesz a gerincnek... na meg a hasizomnak. Én most erre állok rá a héten, mert tényleg jó hatással van rám. Talán megpróbálkozok egy-két variációval is, hátha nem esek össze tíz másodperc után :D


Csak úgy


Aki rövid időn belül kitalálja, honnan van ez a szöveg, annak jár a pacsi! Majd egyszer ez is ki lesz hímezve, legalábbis tervbe van véve.


Agy-jóga
(vagyis a rajzolás, ami kikapcsol és megnyugtat)


A skicceket mindig is jobban szerettem az órákon át tartó pingálásoknál. Ami persze nem azt jelenti, hogy azok nem szépek, sőt, azoknak éppen az a lényegük, hogy tökéletesek legyenek. A skiccnek is megvan a maga szépsége, ami az egyszerűségben rejlik. Imádom <3


Esti mese


Hááááát... jó, jó, meg kell hagyni, élvezetes, szóval ezzel nincs is baj. Viszont ennél kiszámíthatóbb cselekményt még az életben nem olvastam. Mondom, jónak jó, de Sherlock Holmes már csak attól kitalálná a csattanót, ha ránézne a borítóra. Bocs.


Jó ebédhez szól a...


Adele Carpool Karaoke

Nem, ez nem egy dal, hanem egy amerikai talk show, pontosabban a The Late Late Show with James Corden nemrégi adásából egy részlet. A videó megnézése után rájöttem, hogy Adele mekkora arc, és hogy James, a műsorvezető zseniális! Nem nagyképű, tirpák, szenzációhajhász, hanem valóban egy humoros és egyedi személyiség, aki tényleg szórakoztatni akar, minden erőlködés nélkül. Imádom, ahogy van, ha majd jobban tudok angolul, biztosan nézni fogom! A videót már kb 40 millióan látták, annak az 1/3-a tutira én voltam...


Szép hetet Mindenkinek! <3


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése