2016. január 25., hétfő

Inspiráció a hétre #14

Vagyis ami tervben és hangulatban van!


Outfit


A hétvégén átalakítottam a Mama egyik szoknyáját, ami neki nem kellett, de olyan jó állapotban volt, hogy nem volt szíve kidobni. És milyen jól tette! Bár a szabása nem volt nekem túl előnyös, így kezdenem kellett vele valamit. Úgyhogy egy teljesen egyenes szabású magas derekú szoknya lett belőle, majdnem olyan, mint a képen, csak egy picit rövidebb. A héten úgy tervezem, hogy a munkahelyen fog debütálni, hacsak az eső nem szól közbe...


Style


Tél van. Sapka. Ennyi.
(fújmikorleszmártavasz....)


Apró örömök


Ezzel nyugtatom magam (mármint nem azzal, hogy majd szanaszét köpködöm a vizet nyáron). Hideg van, meg állandóan felfázok, és a közelgő (pedig oly' távoli) tavasz egyre jobban a tervezett túrázásokra tereli a gondolataimat. Egyre többet agyalok, hogy merre induljak neki, beléptem néhány klassz túrázós csoportba, tippeket gyűjtök, szóval már nagyon várom. Most még csak apró öröm a túrázás gondolata, az igazi boldogság majd akkor lesz, ha ott lépkedek a mohával benőtt, tölgyesekkel teli gyönyörű magyar erdőinkben!


Body



Comb és fenék. Ezt a két területet nagyon elhanyagoltam edzés tekintetében, szóval a héten ezekre erősítek rá!


DIY


Borzasztó, hogy mennyi könyvet olvasok egyszerre, ezt nem lehet bírni könyvjelzővel! Szó szerint, egy kicsit lestrapáltam őket, de ezek a cuki baglyok olyan jól mutatnának mondjuk a Harry Potter kötetekben! *.*


Agy-jóga
(vagyis a rajzolás, ami kikapcsol és megnyugtat)


Amikor megláttam ezt a macska-mágust (vagymit), rögtön egy anime jutott az eszembe, és annyira megjött hozzá a kedvem, hogy úgy döntöttem, lerajzolom. Amúgy is olyan ismerős... tuti hogy láttam én már ezt a macskát egy animében, ajj nem jut eszembe....


Csak úgy


Ha tavasz, akkor tornacipő! Gondoltam, be kéne fektetni egy jó minőségűbe, meg amúgy is leárazások vannak, de most túrabakancsra gyúrok, az sokkal drágább, ugye... Szóval lehet csak betévelygek a Deichmannba aztán választok egy párezreset (a kínaikban évek óta nem veszek tornacipőt. Míg a régi kínai cipők 2 évet is kibírtak, addig a mostaniak már 3 hónapot se... higgyétek el, párszor teszteltem, beleuntam). Igaz, a legutóbbi Deichmannos sneakerem 1 év után szétjött, de ezek nem is nagyon bírják tovább. Jó, mondjuk azt tavasszal-ősszel hordtam, esőben, szélben, úgyhogy meg is értem, hogy nem bírta sokáig...


Jó ebédhez szól a...


Rachel Platten - Congratulations

Most akadtam rá Spotify-on a teljes albumra, és úgy komplett tetszik az egész. Ez az egyik kedvenc, bár a Hey, hey Hallelujah is nagyon jó! Ad egy plusz löketet, inspirációt az íráshoz, meg úgy mindenhez, főleg ebben a borúlátó januárban. Fight, girls!


Szép hetet Mindenkinek! <3



(linkek a képekre kattintva érhetőek el)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése