2015. szeptember 7., hétfő

Inspiráció a hétre #7

Vagyis ami tervben és hangulatban van.
 



 Outfit


A héten leginkább itthon leszek, és azt hiszem ez az összeállítás tökéletesen tükrözi egyértelmű terveimet. Annyi, hogy kedden elmegyek új szemüveget nézni (végre!), de amúgy nem tervezek most kiruccanni. Ez egy ilyen hét lesz. (Jajistenem, amúgy olyan cuki ez a mamusz! Nagy nyuszi-imádatban szenvedek, sorry).




Style


Most vettem csak észre, hogy mennyire megnőtt a hajam nyáron, és mivel mostanában kókuszolajat használok pakolásként, és beszereztem egy rendes hajkefét is, tiszta szerelmes vagyok a tincseimbe :D Minek összefogni? Kiengedni, kiengedni, kiengedni!



Csak úgy

Említettem már, hogy imádom a nyuszikat...? Ha egyszer a Mindenható is úgy akarja (meg majd a jövőbeni lakás bérbeadóm) lesz egy törpenyuszim! Rengeteg nyuszi van, akit örökbe lehet fogadni, úgyhogy biztosan így teszek majd én is. Jó ideje gyűjtöm az infót a nyuszitartásról, még egy külön Pinterest táblát is létrehoztam erre a célra. Na, így kell megfürdetni egy édes szőrgombócot!

Body

Csak a múlt hét elején volt időm edzeni, és már hiányzik. Most lesz rá időm, úgyhogy nekiesek, mert kezdem nagyon élvezni :)


  Munka
 
  Nem igazán mozdulok ki, most csak írok, írok és írok. Megy a munka ezerrel, mackónadrágban, sok-sok teával, vízzel, és egy jó nagy adag optimizmussal!




Agy-jóga
(vagyis a rajzolás, ami kikapcsol és megnyugtat)

Forrás

  Ezt a képet nemrég találtam és sokat segít abban, hogy arányosabban tanuljak meg rajzolni. Igen, még mindig a női arcokat gyakorlom.


Esti mese

  És szintén ugyanannál a könyvnél tartok. Nem sok időm volt olvasni, de eddig tetszik. Ha még találtok szeptemberi ELLE-t, akkor szerencsétek van, mert ahhoz jár mellékletként!


Jó ebédhez szól a...
Linkin Park - Lost In The Echo 

Mint a múlt pénteki Random bejegyzésben említettem, a hétvégén nosztalgiáztam kicsit. Valahogy megmaradt ez a vonal, és a héten még biztosan visszatérek pár alap kedvenchez. A Linkin Park szintén ilyen, ez a szám az utóbbi évek zenéi közül az egyik nagy favorit.


Szép hetet Mindenkinek!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése