2015. szeptember 11., péntek

Random ajánló #5

Minden pénteken valami random.

Hogy a hétvége ne maradjon el ajánló nélkül!

Legyen az film, étel, program, vagy csak valami szimpla dolog.


(Ez itt nem a reklám helye, de ami jó, az jó.)

Én így kezdem.  Forró tea, vaníliás gyertyák, Krúdy Gyula.

A tavaszt tartom a kedvenc évszakomnak, de az ősz valahogy mindig is kedves volt a szívemnek és a lelkemnek. Talán mert szeptemberi születésű vagyok. Talán. Tudjátok, van ilyenkor valami különleges a levegőben, amit én csak "ősz illatnak" nevezek. Vagy egyszerűen csak annyit mondok: "Ősz van a levegőben". Nem tudom, mi ez, talán a száradó levelek, vagy, ahogy a nagy költők fogalmaztak: az elmúlás. Szerintem inkább csak évszakváltás, amikor a Nyár elfárad, és egy ásítás kíséretében átadja a stafétabotot a meleg színekben játszó Ősznek. Ilyenkor valamiért mindig megnyugszom. Ha egyedül vagyok, akkor sem érzem úgy, hogy teljesen magamra maradnék. Nem félek, nem idegeskedek, nem rohanok, melankolikus hangulatban vagyok, és ezt nagyon élvezem.

Van az őszben valami varázslatos.

Remélem már mindenki túl van a nyárbúcsúztatón, és szeretettel üdvözli az új évszakot. Aki még nem érzi így, üljön le egy forró teával vagy kávéval, bújjon bele egy meleg takaróba, és szívja magába az őszi nyugalmat. Ha ez sem jön be, íme néhány kép, ami talán segít a hangulat megtalálásában!










 
Szép hétvégét Mindenkinek! <3

Szeretettel ölel,

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése