2015. szeptember 6., vasárnap

A fűzős és az öltözködés – téli időszak

Szeptember van, évszakváltás, a nyári ruháim pedig minden cérnaszálukkal tiltakoznak, hogy a sötét szekrény mélyére süllyesszem őket… Úristen, mi lesz, ha a hír eljut a rövidnadrágjaimhoz is???… Gardróbtüntetés lesz… :D

Szóval, most mindenki bevásárló körútra indul, megosztja blogján a saját kívánságlistáját, hogy majd ezt meg azt kell vennie, mert emez elszakadt, amaz meg már ütött-kopott szegény… Én meg csak nézek és lesek, állok tanácstalanul a ruhásszekrény előtt, és azon gondolkodám, hogy most akkor mit tudok felvenni a fűzőmhöz…



Nyilván, két őszt meg két hideg telet átvészeltem már korzettben. Így tapasztalatból tudom azt, melyek azok a darabok, amelyeket biztosan fel tudok majd venni, és melyek azok, amelyektől sikítva menekülök, mert műszáltartalmuk miatt a fűzőm alatt úgy érzem majd magam, mint egy két lábon járó egyszemélyes szauna. Bizony, elég furcsa érzés vacogni a hidegben, és közben izzadni a fűző alatt, mintha megint rohadt nyári kánikula lenne…

Tehát mérlegeltem, és átnéztem minden ruhadarabot töviről-hegyire, hogy mit tudok majd felvenni. Jóval rövidebb idő alatt végeztem, mint két éve, vagy tavaly, tudván, hogy a kedvenc csipkés pulcsimat nem viselhetem, mert se perc alatt kiszakítja a korzett, és hogy megint nem vehetek fel spagetti pántos trikót, csak rövid ujjú pólót. Kivéve, ha hosszú felsőt veszek fel, mert a fölé kerül a fűző, és a felső alá nyugodtan felvehetek egy trikót, hogy ne fázzon meg a derekam. Ez mondjuk azért sem olyan egyszerű, mert hiába teszem be a trikót a nadrágba vagy szoknyába, ha felcsúszik, a fűzőm hozzáér a bőrömhöz, azt elkezdi húzni, kényelmetlen lesz, és szépen le kell hámoznom magamról a hat réteg ruházmányt, hogy végre megszabaduljak szenvedéseimtől.

Az se jó móka, amikor reggel felöltözöm. Nyilván, reggelre hűvösebb van a lakásban is, tekintve, hogy fatüzelésű öntvény kandallónk van, a parázs meg hajnalra maximum csak néha kacsint rám halványan a sötétben… Ilyenkor sebtében felöltözöm, és mire már kezdem jól érezni magam a több réteg ruha alatt, jön a savanyú hab a tortára: fel kell venni a hideg fűzőt, és még fél óráig vacogni alatta… Igaz, megfordult már a fejemben, hogy nekiesek egy hajszárítóval, de az azért elég vicces lenne..

Szóval, most szépen átnyálaztam az egész hóbelevancot, és örömmel konstatáltam, hogy nem sok mindenre van szükségem. Vettem ugyan egy nagyon menő, strapabírónak-tűnő bakancsot, de hát azt nem fűző alá veszem, hihi. Ezen kívül csak pár basic rövid ujjú kell majd a készletbe, meg munkába egy-két elegánsabb blézer és kész.


A jövőben tervezem, hogy megosztok pár outfit bejegyzést, amiknek az lesz a célja, hogy megmutassam, korzettben is lehet valaki egyedi. Az elején még számomra is úgy tűnt, hogy csak praktikus szempontból fogok majd öltözködni, de erre hamar rácáfoltam, hála született optimizmusomnak! Mára tudom, hogy az önkifejezésnek nincs akadálya, és az elsőre negatívnak titulált tárgyat, mint egy fűző, előnyünkre tudjuk fordítani. Hamarosan meglátjátok! ;)


Szeretettel ölel:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése