2016. január 24., vasárnap

A fűzős és az öltözködés - H&M

Fűzősként megtanultam: akárhogy is próbálok egy mezei ruhaboltban bármit is találni, csakis a legeldugottabb, legutolsó üzletben lelek magamnak korzettkompatibilis ruhákat. A használt ruha üzletek ilyenkor igazi életmentők, de szeretek fast fashion üzletekben is nézelődni. Remek basic darabokat találni, amiket nem féltek, hiszen a fűző igazi ruhagyilkos... Gondoltam adok egy kis inspirációt korzettes társaimnak, hol érdemes vásárolni. Az első páciens a mindenki által jól ismert H&M.

Nem mondom, hogy mindig jó minőségű az általuk kínált ruhaosztály, mert találkoztam már mosás után is szöszölő felsőkkel, szóval ki lehet fogni mindennapokat megkeserítő gyöngyszemeket. A H&M-nél általában a basic ruhák között szemezgetek, de nadrágot is érdemes lehet ott vásárolni. Ezt az egyet még nem próbáltam, de barátnőmnek van pár farmerje onnan, és meg van velük elégedve. Legalábbis az árukhoz mérten hozzák az elvárt minőséget. A leggingsek szintén nyerők, de nem sokkal jobbak a kínai üzletekben kaphatóaktól... igaz, kicsit talán tovább bírják a strapát, de úgy is mindkettő anyaga ugyanonnan származik... Szóval azok között is szemezgethettek, sőt, én otthoni szabadidőt is ott vettem, nagyon kényelmes az anyaga, és korzettel is működik! És hogy mi az abszolút nyerő nálam? Hogy a legtöbb farmer és nadrág magas derekú, vagyis fűző alatt is nagyon kényelmes viseletek!



Nadrágok







Basic, baby!







Kardigánok és pulcsik


link, link, link, link, link, link


A basic osztag a kellemes pamutdzsörzé anyagokkal és a hordható szabásokkal mindig megörvendeztet, de vigyázzatok, némelyik a fent említett "mosás után is szöszöl" problémával küzd! Viszont van egy passzos ruhám tőlük, hasonló a fenti feketéhez, csak szürkében. És fűzővel is vettem már fel, nagyon kényelmes :)

A pulcsik is hordhatóak, a legjobb a karban szűkített bő fazonú szürke felső, ami alatt a fűző észrevétlen maradhat, nem mellesleg meleg is! Bár inkább a kardigánokat javaslom, sokkal egyszerűbb le-föl venni őket, ez korzett esetében lényeges szempont.

Remélem tudtam segíteni, és olyan darabokat válogatni, amik ha egy szezon múlva el is tűnnek, de hasonló szabású darabok mindig lesznek a H&M-nél, én itt mindig találok korzettkompatibilis ruhákat!



Szeretettel ölel,


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése