2015. november 22., vasárnap

A fűzős és az öltözködés - Nadrágok

Az előző részben bemutattam azokat az életmentő alapdarabokat, amelyek nélkül nem lehet elviselni a fűzőben való létet. Ezúttal a nadrágokról írok, mert tudom, milyen nehéz korzetthez farmert választani.


Farmerek

Mindig is imádtam a csípőnadrágokat és az atlétákat kombinálni. Így, amikor megkaptam a fűzőmet, egy pillanatra se gondoltam arra, hogy nekem most nadrágokat kellene vennem. Hogy én mekkorát tévedtem...

Ugyanis hiába vettem a csípőfarmerom fölé egy hosszabb pólót, a korzett akkor is kidörzsölte a bőröm, bárhogy is mozdultam. Ennek persze az lett az eredménye, hogy csinos kis kék-zöld foltok keletkeztek a csípőcsontjaimon. Így nem volt más választásom, megoldást kellett találnom.

A farmer anyagról nem szerettem volna lemondani, és szerencsére léteznek magasabb derekú darabok is, úgyhogy megmenekültem. Az egésznek tulajdonképpen ez a titka: mindegy, hogy milyen nadrágot vagy szoknyát veszel fel, a lényeg csak az, hogy az adott darab elég magas legyen, hogy eltakarja a csípődet és a derekadat.


Akkoriban nem volt könnyű dolgom, hiszen a csípőfazonok hódítottak, de szerencsére egy turkálóban találtam egy remek magas derekú farmert, amit a mai napig nyúzok. Hatalmas szerencse, hogy a magas derék újra divatba jött, és bár ezt általában rövid és bő topokkal szokták viselni, akadnak azért olyan összeállítások is, amik teljesen fűzőkompatibilisek!


Chino és alkalmi nadrágok

Ugyan jómagam még nem rendelkezem egy chino nadrággal sem, tervezem, hogy beszerzek egyet. Az irodába tökéletes választás lenne, ráadásul ha jön a jó idő, egy magassarkúval kombinálva (bármilyen hihetetlen) igazán "fancy" lesz a fűzős végeredmény! ;)



Leggingek

Van itt legging, jegging, termo legging, és egy chino is. Utóbbi nem legging kategória, de olyan szűk fazon, hogy annak is simán elmenne. A leggingekben az a legjobb, hogy ha magas a derekuk, fűzőben olyan szabadnak érzed majd magad, mint egy kislány, aki egy hét esős idő után kiszabadul a játszótérre... Komolyan, én olyankor szinte észre se veszem, hogy van rajtam korzett, és rengetegféleképpen kombinálható. Jómagam nem tartozom a "legginget nadrágként viselők" táborába, szóval minden esetben olyan felsőt veszek hozzá, ami eltakarja a fenekem. Ha nem így teszek, sebaj, egy bő pulcsi vagy kardigán is megteszi, ami kellő hosszúságú. Egy szép csizmával pedig egyáltalán nem lesz unalmas a szett! :)



Derékmelegítő

Persze van megoldás arra is, hogy ne kelljen rögtön vagy 20 nadrágot meg farmert megvásárolni. Szeretem a praktikus dolgokat, a derékmelegítő pedig teljes mértékig ilyen. Szeretek csalni is kicsit az öltözködésben, tehát ha mégis egy csípőnadrág mellett döntök, egy derékmelegítővel bátran felvehetem, mert kevésbé dörzsöli ki a csípőmet a fűző. A téli időszakban ne feledkezzetek meg amúgy se a derékvédelemről, szóval ez azoknak is jó alternatíva, akik amúgy nem fűzősök :)



Természetesen nem szabad elfeledni, hogy a fűző is ruhadarab, és nem úgy kell tekinteni rá, mint egy gyógyászati segédeszközre. A korzett az outfit része, és minden esetben ehhez kell igazodni. Én könnyen hozzászoktam, és ha felöltözöm, mindig két céllal teszem azt: hogy kényelmes és Dalmás legyen. A többi már csak magabiztosság kérdése.


Szeretettel ölel,
Képek: Pinterest és Polyvore

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése