2015. november 2., hétfő

Inspiráció a hétre #10

Vagyis ami tervben és hangulatban van!


Style


Lehet, hogy csak én vagyok az egyedüli ezen a Földön, aki még lábszárvédőt használ...? Elvihet a divatrendőrség, de az ítélők padján egy jogos indokkal fognak felmenteni: Reggel fél 7, 20 perc gyaloglás, este 19 órakor ugyanennyi vissza. Nem fognak szétfagyni a lábaim...


Outfit


Na ezt hívják kreatív rétegezésnek! Persze most tél ősz van, szóval simán mehet rá egy vastagon kötött kardigán, és voilá!


Csak úgy


Az én drága nővérem kirepül a családi fészekből, hogy sajátot alapítson. Most költözött be a párjával egy szép családi házba, ami két dolgot jelent: 1. Végre elviszi a cuccait, hogy az enyéim jobban elférjenek, hihi; 2. Kiélhetem a lakberendezési hajlamom egy egész háznyi alapanyagon! Még nem tudom, hogy mik lesznek a változtatások, de az egyik szoba gardróbként fog üzemelni, úgyhogy a nővéremnek szüksége lesz egy nőies fésülködőasztalra!


Body


Mióta elkezdtem dolgozni, nem nagyon van időm és energiám edzeni. Úgyhogy bevezetem a lefekvés előtti 5 perc súlyzó+plan kombót! Hogy ha reggel felébredek, elcsodálkozzak, nahát, mennyit formásodtam! :D


Terülj, terülj...


Sütni kellene valamit, hm.... Én konkrétan fánkra gondoltam, majd meglátjuk, hogy a hétvégén mi lesz belőle, lehet csak egy gyors csörögére lesz időm.


Esti mese


Kiolvastam az Odessa ügyiratot (ami fantasztikus volt!), és most folytatom az ELLE magazinhoz mellékelt A skarlát betű című szintén remek regényt. Bár bevallom, az elején kicsit szenvedtem a hosszú-hosszú bevezetőtől, de megérte! Csak ajánlani tudom!


Jó ebédhez szól a...

Adele - Hello

Igen, igen, tudom, hogy most mindenki ezt tolja minden létező közösségi felületen... De egyszerűen imádom, lelkembe hatol és eddig a legjobb őszi dal, amit valaha hallgattam. Hazafelé bandukolva, száraz leveleket rugdosva és az utolsó napsugarakat begyűjtve a legjobb!


Szép hetet Mindenkinek! <3



2 megjegyzés:

  1. A lábszárvédővel nem vagy egyedül, nekem is van egy, amit nagyon szeretek. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Imáim meghallgatásra találtak :D Nagyon praktikus dolog, és ha az ember ügyesen viseli, még stílusos is... ha meg nem, akkor is kell, mert kitérdekelolyanjómeleg! ^_^

      Törlés