2015. február 14., szombat

Egy fűző vallomása


Kedves Dalma!

Éppen csak kezdett nyárba fordulni az időjárás. Május lévén még nem volt eszeveszett kánikula, kellemes volt a budapesti kora nyár. Akkor kaptál meg engem.

Ugye, milyen érdekes, kényelmetlen, és nagyon-nagyon szokatlan volt? Mégis, furamód tetszettem neked. Miután R. teljesen rád igazított, már mentünk is utunkra. Hogy milyen érzés volt így kilépni az utcára?

Neked még zavarba ejtő, mert féltél az első reakcióktól.

De igazából, másoknak fel se tűnt az egész.

Ja, igen, mert volt rajtad egy kardigán, így hát úgy néztem ki a rajtad, mintha csak egy széles öv lennék a derekadon. Egyik ismerősöd azt hitte, az van rajtad, meg is dicsérte. Mekkorát nézett, amikor megmutattál neki, hogy ez nem az, aminek látszik. Meglepődött, de elámult, milyen furán-klasszul néz ki (igen, ez a szó azóta létezik).

Említettem már, hogy milyen kellemes idő volt? Valóban. Se nem meleg, se nem hideg, a kettő között. Éppen jó.

Mondjuk… ha nem egy egyszemélyes szaunát viselsz magadon, akkor igen. És még csak egy nyár-szerű valamiről beszélünk.

Igen, tudom, a kapcsolatunk elején nem jöttünk ki túl jól egymással. Ezért, kérlek hallgass meg.

Sajnálom, hogy amikor a 40 fokban mindenki egy szál bikiniben szaladgált otthon, te nadrág-póló-korzett kombóban szenvedtél a sarokban félájultan, és egyre sűrűbben álltál a nyitott hűtő elé, abban reménykedve, hogy az majd segít. Nem, egy cseppet sem segített.

Sajnálom, hogy az is megfordult a fejedben, hogy a fagyasztóba teszel, mielőtt felveszel. Igen, ez akkor is hülye ötlet volt, és most is az.

Sajnálom, hogy nem tudsz miattam aludni éjszakánként, pedig kellene. De egyszerűen nem vagyok kompatibilis a puha matracoddal, és mióta egyszer elfeküdted a bal oldaladat, rám se nézel lefekvés előtt.


Sajnálom, hogy a tömegközlekedés is még macerás volt, mert nem tudtál rögtön 4 órát a buszon egy helyben meglenni bennem. Ezért le-föl vettél, és nem tudtál hova pakolni, főleg, ha melléd akartak ülni.

Sajnálom, hogy annyit kellett magyarázkodnod miattam. Igen, büszkén mutogattál mindenkinek (és kicsit zavarban voltál a kérdő tekintetek miatt). Elmagyaráztad, mi ez, miért, meddig, hogyan kell viselni. És ezt annyiszor megtetted, hogy ma már rutinosan, meg se várva a kérdést, elmondod, hogy: „Ez egy gerincfűző rajtam.”

Sajnálom, hogy egy rövid séta után is annyira kótyagos voltál a kánikulában, hogy miután hazaértél, és leoperáltál magadról, csak egy hűvösebb közegre vágytál. És próbáltad elmagyarázni a szüleidnek, miért fekszel a konyhakövön.


Sajnálom, hogy a súlyod, és a néha felszaladt egy-két kiló csak azután kezdett el foglalkoztatni, miután engem megkaptál. Bár lehet egy kicsit állítani rajtam, de ettől még rögtön megérzed, ha csak egy kilóval is több lettél a szokottnál. És úgy már nem vagyok olyan kényelmes. Vagy egyáltalán nem tudsz felvenni.

Sajnálom, hogy kezdetben annyit szörnyülködtél a sok lila folt miatt, és hogy annyira kidörzsöltem a csípőcsontodat, hogy sokszor nem tudtad eldönteni, melyik éghajlat lenne számomra a legideálisabb.

Sajnálom, hogy az összes nyári ruhád a szekrény legmélyére kellett süllyesztened, tudva azt, hogy még évekig rájuk se nézhetsz. Igen, a kedvenceidre sem. És nem, nem vicces 40 fokos melegben trikó fölé venni engem. Ne nézz így. Akkor sem.

Sajnálom, hogy így alakult minden. De örülök neki, hogy most már egész jól kijövünk. Igen, még mindig nem vicces a nyár kellős közepén bennem flangálni, de már rutinos fűzőviselő vagy. Sokat teszel azért, hogy kényelmesebb és elviselhetőbb legyen az életed velem. Minden másra ott a hűvös konyhakő.

Szeretettel ölel,

A Fűződ

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése